Værkfører til lager og logistikafdelingen

Lilleheden A/S søger en dygtig værkfører, som kan få en afdeling til at præstere det maksimale. I tæt samarbejde med fabrikschefen bliver du omdrejningspunktet i den daglige drift.

Du får det overordnede ansvar for lager og logistikafdelingen, og dine daglige opgaver bliver planlægning af afsendelsen, planlægning af kørsel og koordinering med eksterne vognmænd. Dit ansvar består endvidere af ledelse af op til 15 medarbejdere samt optimering af afdelingens hverdag.

Du har en naturlig gennemslagskraft og en ambitiøs tilgang til at varetage den daglige drift. Du har forståelse for at det kræver hårdt arbejde, mange bolde i luften, en menneskelig tilgang til tingene og at forandring kan tage tid.

Du har gjort dig nogle tanker om at forandring kan ske også i det små, og at det daglige arbejde med at få afdelingen til at fungere er dit vigtigste bidrag.
Du ved, at man som arbejdende værkfører bruger en del af sin tid på at få tingene gjort, og du kan leve med, at der er dage hvor ledelsesarbejdet træder i baggrunden.
Du stortrives i et job hvor tempoet er højt og uventede udfordringer er en del af dagligdagen.
Du har erfaring med ledelsen af medarbejdere og er kendt for at gribe alle de udfordringer der måtte komme.

Lilleheden er en innovativ virksomhed indenfor træindustrien, som producerer konstruktionslimtræ til byggebranchen i ind- og udland. Fabrikken er grundlagt i 1930 og har et bredt og dybt produktsortiment samt logistikken til at håndtere mindre som større opgaver. 

Arbejdsopgaverne
Vi søger en erfaren værkfører, gerne med erfaring i alle aspekter af afsendelse af varer, og som drives af at arbejde hands-on med afdelingens opgaver og udfordringer.

  • Du er klar til at stille dig forrest for et team, hvor effektivitet, kvalitet og samarbejde er kendetegnende for alt, hvad I gør.
  • Du vil være primær kontakt mellem forsendelsen og resten af organisationen og have forståelse for, at rutineopgaver følger med jobbet.
  • Du er økonomisk bevidst og har konstant fokus på transportomkostninger og mulighederne for at optimere af disse.
  • Du ser en udfordring i at effektivisere logistikafdelingens samlede ydelse.
     

Om dig

  • Du har ledelseserfaring – og er den fra et job i lager og produktion er det en fordel.
  • Du har en forståelse for positiv ledelse, men kan sætte dig igennem når jobbet kræver det.
  • Du har evnen til at se det større billede og bringe velovervejede input til bordet i dialogen med den øvrige ledelse.
  • Du er forandringsparat og indstillet på skiftende arbejdstider.
  • Du arbejder systematisk og sætter en ære i at være grundig og følge dine opgaver til dørs.
  • Du har kendskab til ERP-systemer, er rutineret i Excel og Office-pakken.
     

Lilleheden kan tilbyde dig
Et spændende job med mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen.
En travl og spændende arbejdsdag hvor din indsats virkelig kan gøre en forskel.
Et team af kompetente og humørfyldte kollegaer som sammen løfter alle opgave, store som små.
 

Vi glæder os til at høre fra dig
Send din ansøgning til AktivPersonale A/S, Direktør Eva Horne på mail eva@aktivpersonale.dk senest d. 25. juni 2020